Forum - użytkownicy online:
1 Gość

 
12
Dodaj odpowiedź

topolq

offline
Belfer(R)

postów 95

topolq

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 338 napisano: 7 lat temu

 

Prowadzimy dość intensywne konsultacje z uczestnikami rynku reklamy Outdoorowej po stronie 5 największych w Polsce emitentów reklamy.  Z wielu wizyt i dyskusji wyłania się dość czytelny obraz zarówno potrzeb Mediaplanerów jak i ich preferencji obsługowych wewnątrz portalu LEDboard. Nieco nieoczekiwanie jedną z istotniejszych funkcji, które nam polecono jest możliwość precyzyjnego obejrzenia otoczenia telebimu i wskazania na nim istotnego z punktu widzenia reklamodawcy rozmieszczenia infrastruktury miejskiej zarówno handlowej jak i każdej innej.

W myśl przyświecającej nam ideii, że portal musi przede wszystkim służyć jego użytkownikom postanowiliśmy uruchomić opcję PANORAMY 360 stopni.

W szczegółach każdego z telebimów pojawiła się nowa ikona jako dodatkowe zdjęcie. Po kliknięciu na niej otworzy się okno podglądu panoramy. W chwili obecnej jest to przykładowe przekazane nam przez producenta oprogramowanie, które jedynie ma za zadanie wyjaśnić poglądowo zasadę funkcjonowania.

Polecamy wszystkim użytkownikom zamówienie takiej panoramy. Koszty będą uzgadniane każdorazowo zależnie od ilości złożonych zamówień z danego regionu.  Oczywiście zamówiony materiał będzie waszą własnością i może być poza portalem LEDboard dowolnie dystrybuowany i osadzany na innych portalach. Gorąco polecamy tą formę prezentacji telebimu, ponieważ nie pokazuje samego ekranu a to, co jest najistotniejsze przy sprzedaży czasu reklamowego – JEGO OTOCZENIE.  Kontakt w sprawie zamówień do koordynatora. Najszybciej dostępny kontakt poprzez SKYPE na stronie kontakt lub po prostu dodanie komentarza do artykułu.


Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

profesjonalnie ma być !

SUNLED

offline
student(T)

postów 155

SUNLED

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 339 napisano: 7 lat temu

 

Powiem szczerze... BARDZO CIEKAWE ROZWIĄZANIE

Marek

offline
gimnazjalista(R)

postów 15

Marek

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 344 napisano: 7 lat temu

 

Rozwiązanie ciekawe, plastyczne i nowoczesne ale....
(bo zawsze jakieś ale być musi)

1. zgadzam się, ze ważne jest "pokazanie" otoczenia ekranu jednak ktoś chyba zrozumiał to zbyt dosłownie. O wiele ciekawszą formą jest zwyczajny pełny opis, zawierający wszystkie instytucje, sklepy i inne obiekty będące w pobliżu
2. taka forma prezentacji nic nie ukryje (oczywiście nie mówiąc o odpowiednio poprawionych zdjęciach) więc każdy właściciel ekranu 2 razy zastanowi się czy warto
3. Piszecie o panoramie a 99% prezentowanych zdjęć telebimów woła o pomstę do nieba. W wielu przypadkach wystarczy dobra fotka (zarówno DO ja i OD nośnika)

Zaoszczędzone pieniądze, wielu z nas/was powinno zainwestować w odpowiedniej jakości strony www oraz sensowne pozycjonowanie - ten temat kuleje i to bardzo!

A na nowinki przyjdzie pora

Marek "Frostic" i jego prosta zasada: Jak mogę to pomogę, jak nie mogę to zrobię wszystko aby tą niemoc zmóc!

topolq

offline
Belfer(R)

postów 95

topolq

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 345 napisano: 7 lat temu

 

Witam ! To nie jest nowinka ta technologia liczy sobie już 3-4 lata, ale nie to mam zamiar napisać. Nie zgadzam się z tobą Marek. Jak napisałem w newsie ten pomysł nie pochodzi od nas. Zasugerowało nam to 2 niezależnych mediaplanerów a teraz w miarę dosłownie postaram się Ci przytoczyć ich argumentację.
Cytuje: "...słuchaj wiesz te nośniki Outdoorowe to jest dla mnie problem jak ja mam kampanię na parę milionów a klient zażyczy sobie na końcówkę kasy coś z tej działki to ja musze - stary - cały dzień wybierać parędziesiąt bilbordów, ale to nie wszystko marnuje następny dzień żeby nie dać "du...y" to musze je obejrzeć - stary - żebym nie wydał na jakieś cholerstwo gdzieś w trawie, albo zasłonięte starą budą, bo ja nie mogę polegać na opisach - zresztą kto ma czas na czytanie tych elaboratów !!! To ja wole go na kolanach prosić by dołożył na Press albo TV - PO CO MI TE PROBLEMY. "
Marek - to nie jest pomysł z kapelusza - ułatwiając pracę Mediaplanera, standaryzując swoją ofertę, działasz na własną korzyść. Ty możesz gospodarsko wydawać pieniądze, ale to, co proponujemy to nie jest przesada. Staramy się w tym portalu nie tylko budować dla was najlepsze rozwiązania programistyczne, ale również proponować drogę rozwojową, którą wskazują najwięksi tego rynku – ci, od których zależą naprawdę poważne pieniądze. Jeszcze raz polecam wam to rozwiązanie – ułatwiajcie pracę tym, od których mogą zależeć wasze największe zarobki.

A tak zupełnie już na marginesie. Nikt z portalu LEDboard nie wykonuje tych panoram. Wybraliśmy z pośród kilku firm najtańszą i każdy będzie się z nią kontaktował indywidualnie.
Zastanawiam się Marek - wydajesz kilka set złotych miesięcznie na telefon a rozrzutnością dla Ciebie jest wydatek jednorazowy 300-500 złoty rozsądnie promujący twoją firmę - gdzie tu jest gospodarcze podejście?

topolq

offline
Belfer(R)

postów 95

topolq

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 346 napisano: 7 lat temu

 

Szczerze mówiąc Marek twoje podejście do tematu nie daje mi spokoju. Myślałem nad tym wczoraj i dziś główkuje jak przekonać Cię, że myślisz w sposób dla siebie samego niebezpieczny. Powiedzmy sobie tu wszyscy bardzo otwarcie. Nikt z poważnych graczy nas nie potrzebuje !!! Nawet "Psa z kulawą nogą" nie interesuje mój czy twój, telebim. Do póki lokalny rynek będzie dostarczał Ci pieniędzy na prąd i ZUS będziesz się łudził, że nie ma koniunktury albo jeszcze nie nadeszła. Prawda jest taka, że rynek lokalny to tylko Twoja premia za inicjatywę, mały bonus, który dostałeś, ale starczy ci tylko na początek nawet, jeśli postawisz 10 telebimów wciąż jesteś tylko lokalny.
Im częściej rozmawiamy z ludźmi, którzy zarabiają miliony na reklamie tym mamy większe przekonanie, że nasze przetrwanie zależy tylko i wyłącznie od naszej profesjonalnej polityki rozwojowej. Naszej - mam namyśli wszystkich posiadaczy Telebimów. Jesteśmy rozdrobnieni, nie skonsolidowani, nie ustandaryzowani i nie skategoryzowani.
Rozmowa z dużym graczem jest taka, cytuję: "no dobra a ludzie z browarów dadzą wam te 10% na reklamę to będą mogli sprawdzić gdzie, co leci w czasie rzeczywistym ? Odpowiadamy NIE, no dobra a kontrola emisji reklam lotto - oni puszczają na 2-3 dni przed - to, jaka gwarancja, że każdy puści w tym samym czasie i nie będzie akurat chory albo na wakacjach? Odpowiadam NO ... ŻADNA. ... no ludzie a jak z formatami do telewizji robie jeden a na Telebimy ? Odpowiadam 6 NO RACZEJ NIE WIĘCEJ ?......

Problem jest i to widać BARDZO POWAŻNIE - jesteśmy nie w przeddzień bumu a zapaści. Nie idą dobre czasy idą złe a im więcej nośników bez standardów tym gorzej. Sami się wykończymy tak jak to już robią niektórzy zbijając ceny do poziomu druku ulotek i oferując emisję bzdetnych reklam innym, którzy mają wolny czas - co nie weźmiesz tych paru złoty ? Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu. Wybaczcie ostry komentarz, ale taka polityka: " to sranie obok miski z żarciem" nawet koty tego nie robią.

Marek

offline
gimnazjalista(R)

postów 15

Marek

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 352 napisano: 7 lat temu

 

Oj widzę że dużo czasu mi poświęciłeś - mówię o myśleniu "jak ten Marek sobie szkodzi i co zrobić żeby go uratować"

Otóż - masz sporo racji w tym co piszesz. Szkoda tylko że nie na temat mojej konkretnej wypowiedzi, która dotyczyła sensu (lub braku sensu) wydawania kasy na tą konkretną prezentację, w pierwszej kolejności.

A mówie to z punktu widzenia mediaplanera właśnie - 16 lat w reklamie a 6 ostatnich w Outdoorze.
Niejedną ogólnopolską i regionalną kampanię zrobiłem i wiem co znaczy wprowadzanie klienta w bład starymi, nieaktualnymi fotkami...

Panorama jest OK, pod warunkiem, że dany LED jest w 1 kolejności odpowiednio wypozycjonowany, obfotografowany, opisany i - to byłoby najlepsze - odpowiednio "wybadany" przez profesjonalną firme.
Taki... kolejny etap w udoskonalaniu wizerunku danej tablicy

Wiem że nie jest to nowość - sam bawilem się kiedyś spec sprzętem do fotografowania panoram. Słowo nowinka dotyczy konkretnego związku z Ledami...

Ponadto, z całym szacunkiem dla wszystkich zgromadzonych w duchu LEDa, wszech nam panującego: wiesz doskonale jak sknerowata jest ta społeczność, która nie boi się zainwestować wielu tysięcy w ekran, sępiąc się jednocześnie na kilka stówek w jego promocję...

Więc wybacz stary, ale czytając bez zrozumienia, atakujesz sprzymierzeńca
A przy okazji, wiem jak koty srają - mój miał 6 miesięczne, panoramiczne rozwolnienie. Dopiero potem okazało się, że szkodzi mu to co lubi najbardziej - surowa ryba. Z ludźmi jest podobnie ale niestety za późno dochodzimy do tego co tak naprawdę jest dla nas złe.

Reasumując, bo zaczynam przynudzać: Panoramy OK ale po spełnieniu kilku podstawowych punktów programu!

topolq

offline
Belfer(R)

postów 95

topolq

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 353 napisano: 7 lat temu

 

No fakt trochę mnie poniosło z tą tyradą. Wybacz, jeśli poczułeś się w jakikolwiek sposób dotknięty. To jest trochę tak, że angażując się w tą sprawę, inwestując w ten temat czas i pieniądze - bywa, że człowiek się zapomina, i mówię to szczerze tak jak zauważyłeś, choć przerysowałeś Niestety zgadzam się z tobą co do kondycji społeczności. Bardziej jednak teraz interesuje mnie rozwinięcie twojej opinii. Pracujemy tu na rzecz tej społeczności i postawiliśmy sobie za cel by ją ustandaryzować. Im dłużej rozmawiam z ludźmi i słucham opinii tym bardziej zdaje sobie sprawę, że to zadanie nieomal Herkulesowe.
Nie mniej robie to - tak, więc prośba do Ciebie Marku, jakie ty podjąłbyś kroki. Wspomniałeś o "wybadaniu" - co nam polecasz z punktu widzenia profesjonalisty, co wdrożyłbyś w portalu ?, co jest tu konieczne? - myślę, że mnie rozumiesz.

LEDsc

offline
gimnazjalista(T)

postów 31

LEDsc

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 354 napisano: 7 lat temu

 

yyy ja sobie strzele ale 180 st i już nie róbcie wylewów - jeden zrobi, drugi nie pozdrówki

Marek

offline
gimnazjalista(R)

postów 15

Marek

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 358 napisano: 7 lat temu

 

No przestań! W żaden sposób dotknięty nie jetem - ten typ tak nie ma
Rzeczowa wymiana zdań to podstawa!

Fajnie, ze zarówno tutaj jak i na innych konkurencyjnych portalach są ludzie którym zależy .
Pamiętam jak w kraju powstawał klasyczny Outdoor i jaki bałagan towarzyszył temu procesowi...

Led-BUM! jaki obserwujemy w ostatnim roku niestety dzieje się trochę nie tak jak powinien. Już zaczyna się niefajna walka pomiędzy inwestorami jak i forami ( )
Totalne rozdrobnienie to chyba najgorsze co moze się zdarzyć w jakiejkolwiek branży
Na razie jest OK, póki budżety lokalne jakoś pozwalają funkcjonować lokalnym LED-om. Jednak już powoli zaczyna być gęsto w niektórych miastach. I to nie tylko wielkich jak Poznań (ponad 40sztuk), Katowice (20 sztuk) ale i tych małych, którymi z jakiegoś powodu Outdoor tradycyjny nie był specjalnie zainteresowany (Rybnik - co najmniej 6)

Jeżeli najwięksi klienci, domy mediowe czy miasta i gminy (fundusze UE) nie pokochają Telebimów to... KAPA
Naszym zadaniem jest wprowadzenie ich na wyższy poziom mediaplanerskiej świadomości

Przemyśleń mam już sporo - teraz to wszystko poukładam we łbie i chętnie pomogę, oczywiście w miarę możliwości i umiejętności. Zarówno Wam jak i "konkurencji", oczywiście

Tam mam nieco innego nicka "Frostic". Jakoś jednak wole posługiwać sie prawdziwym imieniem więc tutaj wpisałem się jako Marek

ppilas

offline
Belfer(TR)

postów 649

ppilas

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 359 napisano: 7 lat temu

 

Cze Marek. Na zaprzyjaźnionym forum widziałem ,że chcesz tak jak i ja przekazać drogę rozwoju która ma szansę przetrwać i zdobyć możliwość przedarcia się do większych reklamodawców. Twoje doświadczenie może okazać się nieocenione w budowaniu ledboarda. Wiemy już całkiem sporo jaki cel jest na końcu, jednak zdajemy sobie sprawę z oporu ludzi którym jest to nie na rękę ,bądź jeszcze nie rozumieją co jest najważniejsze.
Zapraszam Cię do konstruktywnej dyskusji na temat przyszłości jaka nas czeka. Zapewne spodziewasz się tego co my - krachu i załamania, lecz nie mam zamiaru bezczynnie na to czekać i pozwolić na to. Zrobię wszystko żeby nie dopuścić do "przeznaczenia" którego przecież nie ma.
Jeśli sądzisz ,że także chcesz zmieniać rzeczywistość jesteś w dobrym miejscu.

wszystko co nas otacza ma sens, tylko jeszcze nie wiemy jaki - choć z dnia na dzień....

enix

offline
licealista(R)

postów 93

enix

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 399 napisano: 7 lat temu

 

Ja również jestem rzecznikiem sukcesu LEDów. Moim zdaniem, po zebraniu doświadczeń z budowy platformy disign.pl, rozdrobnienie kapitałowe w branży LEDów nie pozwoli jednak na zbudowanie sprawnej sieci ogólnopolskiej. Zasadniczym problemem jest ogromne zróżnicowanie w świadomości i wiedzy o mediach wśród właścicieli LEDów. Kolejnym jest brak standardów (formatów ekranów i cenników), a co gorsza, brak potrzeby ich wypracowania przez większość z właścicieli. Oni zawsze będa skazani raczej wyłącznie na kampanie lokalne.
Dogadzanie mediaplanerom owszem jest ważne, ale nie najważniejsze. Najistotniejszą sprawą są akceptowalne przez rynek badania mediowe. Tradycyjny outdoor podjął próbę wzdrożenia metody Postar z rynku europejskiego. Wdrożenie to będie przypuszczalnie kosztować kilka milionów złotych dla całego rynku (przy kilku czołowych graczach w Polsce). Podejście większości właścicieli LEDów nie pozwoli im na wydanie jakichkolwiek pieniędzy na badania syndykatowe skazując jednocześnie branżę na niską wiarygodność.
Moim zdaniem dopiero duży gracz z kapitałem gotowy zainwestować w standaryzowane nośniki w ilości dającej zasięg ogólnopolski oraz doceniający rolę badań mediowych jest w stanie zaistnieć w sposób znaczący w podziale tortu reklamowego. Kilku takich graczy pojawia się już na horyzoncie.

ppilas

offline
Belfer(TR)

postów 649

ppilas

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 400 napisano: 7 lat temu

 

Witaj!
Cieszę się, że masz podobne zdanie . Masz rację , rynek jest nieco skołowany, a za chwilę będzie "rozwodniony" - podaż przerośnie popyt. Powstające "pseudo sieci" , dobiły ostatnie gwoździe do świadomości właścicieli telebimów i zabrały nadzieje na prawdziwą sieć. Jasne jest ,że dużych reklamodawców nie zdobedziesz Ty, ani ja, ani nikt, jeśli nie będzie oferty. My jako ledboard staramy się o możliwość stworzenia ogólnopolskiej TV outdoorowej. Takie silne medium nie będzie mogło zostać nie zauważone. Jasne jest jednak ,że sama idea nie wystarczy, opór niektórych osób jest zadziwiający, ale i uzasadniony - stracili wiarę, a to największe zagrożenie. Fajnie ,że robicie badania i za to was cenię, ale sam poszukaj swoich telebimów na Mapie w ledboard. Zaczynając proces "zjednoczenia", nie można mysleć politycznie na to przyjdzie czas, trzeba myśleć i działać wspólnie w celu osiągnięcia korzyści których teraz nie ma. Myślę ,że jest szansa na ogólnopolską debatę, ale jako partnerzy nie konkurencja.
Ps.
Tworzymy mechanizmy ,które same powinny kreować świadomość w podejmowaniu decyzji biznesowych, cenników. Jesli chodzi o standard - bedzie ciężko, natomiast sądzę ,że wyłonienie 3 proporcji nie powinno wzbudzić większych problemów - 2:1, 16:9, 4:3

barman

offline
gimnazjalista(O)

postów 47

barman

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 401 napisano: 7 lat temu

 

jestem jednym z nielicznych wtajemniczonych i znam bardziej szczegółowe dane projektu ledboard, i wiem że że Wasze podejście jest całkiem inne i nowatorskie
tak trzymać wierze że jest to to czego potrzeba na rynku telebimów

hawk

offline
student(O)

postów 144

hawk

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 402 napisano: 7 lat temu

 

Planując długotrwałą przyszłość trzeba dobrze obmyślić przyszłe działania. W działaniu najważniejszy jest początek. Niemożna tu myśleć tylko o sobie, jako zamkniętej szklanej kuli, na której działanie czynników zewnętrznych niema żadnego wpływu. Trzeba myśleć o wspólnym dobru, który pozwoli pokazać skuteczność i siłę przekazu zjednoczonych w wspólnej idei sieci telebimów. Tylko takie podejście mające standaryzować i wprowadzić jakieś normy do tych wszystkich ledów, które wyskoczyły jak grzyby po deszczu bez żadnego wspólnego języka skierowanego do klienta, pozwoli myśleć w przyszłości o skutecznym medium przekazu telebimów.
Powstałe „pseudo sieci” wynurzyły się tak jakby na siłę myśląc, że szybko powstając wyrwą jako pierwsi to, co już im nikt nie odbierze. Wręcz przeciwnie – wprowadziły tylko zamęt. Zabrakło im skutecznego planu działania i chęci do poszukania wspólnego języka ku dobru dla ogółu. Bez wpowadzenia odpowiednich narzędzi zatrzymały się w miejscu przed murem którego nie są wstanie przeskoczyć i niewiedzą jak takie narzędzia zdobyć aby pokonać barierę dla dalszego rozwoju. Ledboard nad tymi narzędziami pracujemy i mamy zamiary opracować prosty język zrozumiały dla wszystkich. Wprowadzenie szeregu usprawnień, których brakuje na rynku pozwoli dać klientowi (dużemu strategicznemu) konkretne argumenty do zarządzania wielkimi ogólnopolskimi kampaniami.
Na razie większość sieci nawzajem się tylko pożera zatrzymując na niskim poziomie działania bez możliwości skutecznego zarządzania i stworzenia klarownej oferty. Obecnie wizerunek ledów jest tylko niszczony bez wykorzystania potencjału. Wspólne działanie i chęć zjednoczenia to odmieni.

poluje na kampanie reklamowe i produkcję ciekawych spotów

hawk

offline
student(O)

postów 144

hawk

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 403 napisano: 7 lat temu

 

Jeszcze jako przykład chciałem podać rozkwit Allegro. My również jak oni zaczynamy z nadzieją, że ta forma sprzedaży, w naszym przypadku kampanii reklamowych w ich zawierania transakcji ma wielkie szanse na popularność i zainteresowanie. Oni zaczynali od 2 ludzi a po 10 latach ich zespół liczy już sobie ponad 300 osób jak i zdecydowanie zwiększony zakres usług.
Oni byli pierwsi i przecierali szlaki wprowadzając nowe rozwiązania i standardy w sprzedaży online. I nadal je wprowadzają chcąc cały czas polepszyć, jakość swoich usług.
Początki zawsze są najtrudniejsze. Ale gdy już się przezwycięży trudności związane z całą konstrukcją, na której wszystko ma się oprzeć, w kolejnych etapach rozwoju będziemy doczepiać kolejne klocki poszerzające nasze możliwości, co do oferty sprzedaży i jej zarządzania. Ważne aby była wspólna idea i wiara w taki wariant powodzenia. Bez wiary o wspólnym dobru niemożna oczekiwać rezultatów bez wniesienia własnego wkładu zmierzającego ku zmianie poprawy obecnej sytuacji.

enix

offline
licealista(R)

postów 93

enix

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 404 napisano: 7 lat temu

 

Nie wiem co prawda jakie tajemnice kryją się za tą długa oczekiwaną funkcjonalnością ledboardu, ale mam nadzieję, że nie jest to tylko platforma technologiczna do zarządzania treścią w całej sieci. Bo choć to istotne - to jedynie część potrzebnej strategii uwiarygodniania LEDów jako skutecznego i wiarygodnie mierzalnego przekazu reklamowego. Wciąż uważam że najpoważniejsza barierą w wyjściu branży z kompleksów jest wielu właścicieli samych LEDów. Zdyscyplinowanie takiej rzeszy ludzi jest moim zdaniem na dzień dzisiejszy niemożliwe. Piszę to już z perspektywy pewnych doświadczeń z nimi.
Moim zdaniem dużą szansą dla branży byłby wspomniany wcześniej projekt Postar i przystąpienie do niego, ale przy obecnej strukturze właścicielskiej LEDów nie ma co marzyć o inwestycji w taki projekt badawczy. Zapewne wkrótce duży gracz zainwestuje większe pieniądze na nośniki i prestiżowe badania, szybko dystansując się od reszty rynku.

enix

offline
licealista(R)

postów 93

enix

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 405 napisano: 7 lat temu

 

Chcę się odnieść do Allegro. Moim zdaniem ta analogia nie jest właściwa. Generalnie dlatego, że był to projekt, gdzie decyzyjność i wizja skupione były w jednych i tych samych osobach. Inaczej jest na rynku LEDów. Spójrzmy prawdzie w oczy, zdecydowana większość właścicieli LEDów nie rozumie wizji konsolidacji rynku. Szansa że zrozumie jest minimalna. Wybaczcie szczerość.

hawk

offline
student(O)

postów 144

hawk

Interaktywna panorama otoczenia Telebimu !

post# 406 napisano: 7 lat temu

 

Skupienie w jedną wspólną sieć jak największej ilości niezależnych właścicieli telebimów z pewnością jest dużym wyzwaniem a bym powiedział wręcz trudnym do ogarnięcia ale i koniecznym, aby pozyskać wszystkich. Chodziło mi bardziej o prowadzenie jakiś standardów i narzędzi, które wszystkim dadzą korzyść. A obecne powstałe "pseudo sieci" tego nie wprowadzają. Co będzie stało na przeszkodzie takiemu Kowalskiemu, aby wejść we współprace, jeśli wchodząc w sieć jego możliwości się zwiększą jak i będzie miał możliwość poprzez zewnętrzne organy jak np. Domy Medowie uczestniczyć w większych kampaniach reklamowych niż tylko wyświetlać to, co samemu od czasu do czasu sprzeda na własnym rynku lokalnym. Zapewniam, że ledboard to nie tylko platforma do zarządzania treścią;-)
Ważne jest już samo nastawienie do próby zmian ku lepszemu i współpracy. Z takim podejście jak tu opisujesz na pewno nie można wierzyć w sukces poza zawiązaniem rąk. Niemożliwe ,to pojęcie, które istnieje tylko w własnej świadomości a nie rzeczywistości. Te granice niemożliwe zawsze można przesunąć.
Przykład Allegro – tylko aby pokazać, że próby i chęci mogą zmienić rzeczywistość. To my tą rzeczywistość kształtujemy. Mieli inne problemy, ale przez wprowadzenie wielu rozwiązań w przystępnym portalu pozyskali miliony. My do innej grupy mierzymy jak niezależni właściciele ledów, ale również wierzymy.
Badanie ,zdolność postrzegania nośników reklamy przez konsumentów jak opisujesz z pewnością było by przydatne. Ale żaden nośnik, który będzie mało skuteczny nie będzie należeć do sieci, wszystkie będą zbadane przez jego położenie i natężenie ruchu.

 

Musisz się zalogować, aby móc pisać.





© Copyright 2014 – Telebimy reklamowe i Ekrany led w Polsce - Ledboard.pl.