Z dnia: 19 maj 2010 spacer Brak komentarzy spacer Popularność: 5%

Rynek wyświetlaczy ledowych cały czas ewoluuje. Pojawiają się nowe technologie, zwiększa się obszar zastosowania, co sprzyja popularności tego typu nośników. Sprzedawcy prześcigają się w sposobach ich wykorzystania a reklamodawcy życzliwszym okiem spoglądają na nowe formy promocji własnych usług. Podany poniżej przykład obrazuje pomysłowość twórców, którzy chcą wprowadzić swoje produkty do wszystkich dziedzin życia.

Miejskie taksówki oblepione masą reklam. Każda wyglądająca tak samo, nie wyróżniają się niczym szczególnym w gąszczu pojazdów poruszających się po drogach. Może czas to zmienić, zastępując tradycyjne podświetlane koguty zupełnie nowymi – ledowymi panelami. Jakie możliwości daje tak zmodyfikowany panel? Przyjmijmy, że wyświetlany napis będzie koloru czerwonego. Lampy o zdecydowanie większej jasności niż tradycyjne. Na wyświetlaczu będą mogły pojawiać się nie tylko litery ale i znaki, cyfry, proste grafiki i animacje. Użytkownik będzie miał do wyboru różnego rodzaju czcionki. Sam wybierze metodę przepływu informacji (cykliczne, w górę, w dół, otwarcie centralne, otwarcie z prawej, otwarcie z lewej). Wbudowany minutnik pozwoli włączyć i wyłączyć wyświetlacz. Zegar czasu rzeczywistego z 12-godzinnym lub 24-godzinny formatem wyświetlania będzie informował pieszych, że są już spóźnieni i może warto wziąć taksówkę! Ciekawym dodatkiem będzie funkcja wyświetlania temperatury i wilgotności powietrza.  Czy tak wyposażony pojazd będzie atrakcyjniejszy dla potencjalnego klienta? Czy przyciągnie uwagę i sprawi, że to właśnie z naszych usług będzie chciał skorzystać? Odpowiedz może być tylko jedna – oczywiście, że tak! Wszystko co nowe,  wzbudza zainteresowanie i przyciąga uwagę.

 
© Copyright 2017 – Telebimy reklamowe i Ekrany led w Polsce - Ledboard.pl.